Mapa reailty
Nově vznikající realitní kancelář vytvářela svou značku od nuly. Začali jsme tedy logem a propracovali jsme se k tvorbě kompletních webových stránek. Po několika měsících jsme pak pokračovali i správou sociálních sítí a PPC reklamou.
Logo a design manuál
Vstupní požadavky klienta byly poměrně skromné, dodržet 4 pilíře jejich podnikání – směr, cestu, spolehlivost a jistotu; a v logu zachovat oranžovou barvu. A využít také jméno společnosti MAPA Reality, které vychází ze jmen zakladatelů Marie a Pavla.
Dle tohoto zadání jsme vytvořili několik variant loga. Pracovali jsme s variantou zdůrazňující “cílový bod na mapě”. Dále s variantou majáku, který symbolizuje cestu, směr a jistý cíl. A třetí varianta poukazovala na domov.
K oranžové výchozí barvě jsme pak doplnili nejprve modrou a následně šedou.
Klient si nakonec zvolil verzi s “majákem ukazujícím směr” a šedo oranžovou kombinaci. Vypracovali jsme tedy logo manuál a pokračovali dalším úkolem.
Webové stránky
Ačkoliv realitní kancelář vznikala nově, samotní realitní makléři se v oboru pohybovali již řadu let a cílem webu tedy neměl být katalog nemovitostí k prodeji, ale prezentace kanceláře jako takové. Další duplikování již existujících inzerátů z dalších realitních platforem by klienta stálo pouze čas a peníze.
Realitní kancelář se chtěla prezentovat úředevším znalostí regionu, budováním dlouhodových a korektních vztahů a profesionalitou. Zvolili jsme jednoduchou grafiku a web jsme směřovali do přátelské atmosféry. Snažili jsme se, aby potencionální klient na jedné stránce našel informace o tom s kým bude jednat, jak to bude probíhat a mohl si přečíst spolehlivé reference. To vše samozřejmě s ohledem na SEO.
Kvůli snížení nákladů jsme sami nerealizovali focení, ale použili jsme fotografie dodané od klienta. Po spuštění webových stránek jsme se s klientem na krátko rozloučili.
Reklama a propagace
Zhruba po třech měsících se nám MAPA Reality znovu ozvali, tentokrát s poptávkou po partnerovi pro reklamu. Jednalo se o kompletní uchopení sociálních sítí a reklam na nich, online reklamu ve vyhledávačích i offline reklamu. Připravili jsme návrh 3 cenových i obsahových balíčků, zahrnujících kompletní online reklamu a návrhy výlepů reklam, billboardů a dalších offline možností.
Nakonec jsme zvolili následující postup: Vytvoříme kompletní design manuál a templaty pro sociální sítě, nafotíme nové fotografie všech společníků, z těchto materiálů budeme vycházet i pro offline grafiku. Dále jsme se domluvili na kompletní správě Facebooku a Instagramu po dobu 3 měsíců jako zkušebního období.
Téměř 90% konkurence společnosti využívalo v propagaci svůj obličej a svou osobu. Klienti byli ale spíše introverti, proto jsme tento směr zavrhli a rozhodli jsme se komunikovat spíše profesionálním tónem a mluvit za celou společnost, nikoli za jednotlivce. Považovali jsme ale za velmi důležité klienta neschovávat, představit ho, ale propagovat především jeho práci.
Na sociálních sítích klient doposud využíval, ne příliš dobře AI, obsah byl nekonzistentní a sami makléři uznávali, že na to nemají buňky a čas.
Vytvořili jsme tedy několik grafických rámců a obsahových seriálů – Slovník realiťáka, Kdo jsme, Jak pracujeme… a z informací od klienta jsme tvořili nosné i odlehčené příspěvky, které byli všechny spojeny grafickou linkou a tyto příspěvky jsme střídali s nabídkami nemovitostí k prodeji. Současně jsme spustili i PPC reklamu a reklamu na Meta Ads.
Následně jsme pak zaktualizovali webové stránky o nové fotografie, které do celkového webu více zapadali a vytvořili několik letáků a bannery pro výlep na určených místech po regionu.
Na přání klienta jsme konec roku zakončili krátkým školením a předáním kampaně do jeho rukou. Ano, i takto je možné u nás spolupracovat, jde nám především o Vaší spokojenost. Nadále spolupracujeme na správě webu a aktualizací na něm.